درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

یکی از انواع درب های ورودی ساختمان ها درب ضد سرقت است , این نوع درب ها برای امنیت بیشتر در مقابل سارقان و ورود افراد غیر مجاز به منازل , لابی , ادارات و … به کار می رود و از نظر جنس و کاربرد با درب های معمولی تفاوت بسیار زیادی از جمله موارد زیر را شامل می شود .

  • ضربه زدن
  • برش
  • اهرم
  • نوع قفل
  • تعداد قفل

درب ضد سرقت مدرن

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت لاکچری

درب ضد سرقت سفید

مشخصات درب ضد سرقت

  • جنس درب : این نوع درب ها عمدتا از چوب , فلز , فولاد و یا ترکیبی از آن ساخته می شود .
  • لولای درب : لولاهای درب به گونه ای طراحی شده اند که مخفی باشد و نتوان با ضربه و یا برش آن را از بین برد .
  • قفل درب : قفل این نوع درب ها در مقابل نفوذ و ورود غیر مجاز بایستی از امنیت بالایی برخوردار باشند , قفل هایی مانند : سوئیچی , برقی , چنگکی نسبت به سایر قفل ها برای درب ضد سرقت از امنیت بیشتری برخوردار هستند .
  • عایق : عمدتا این درب ها علاوه بر ویژگی ضد سرقت داشتن , مقابل صدا برای آرامش و آسایش ساکنین و حرارت برای جلوگیری از هدر رفت انرژی می تواند موثر واقع شود .

انواع درب ضد سرقت

اکثر کشور های جهان خودشان تولید کننده درب های ضد سرقت هستند ما فقط 4 کشور تولید کننده انواع درب ضد سرقت را به شما معرفی می کنیم .

  1. ایرانی : در داخل ایران تولید می شود , از نظر کیفیت و قیمت درب ضد سرقت ایرانی که توسط آریس چوب تولید می شود مقرون به صرفه است و کیفیت درب ها هم تراز با سطح استاندارد های جهانی می باشد .
  2. ترکیه : درب ضد سرقت ترکیه دارای تنوع بالای رنگی است و بخاطر کیفیت و امنیت بالای درب های ساخت این کشور طرفداران بسیار بالایی دارد .
  3. چین : درب ضد سرقت چینی ممکن است از نظر قیمتی پایین تر باشد اما از نظر کیفیت و امنیت به سطح درب های تولید شده ایرانی و خارجی نمی رسد .
  4. ایتالیایی : درب ضد سرقت ایتالیایی از جنس فولاد ضد زنگ و ترکیب با آلومینیوم و چوب هایی مانند بلوط و راش ساخته می شود , تعداد لولا های این درب نسبت به وزن آن می تواند تغییر کند و با توجه به محل نصب درب ابعاد آن قابل تغیر است که به همین خاطر از نظر جنس و قیمت نسبت به سایر درب های تولیدات کشور های دیگر بالاتر است .

آریس چوب تولید کننده درب ضد سرقت آماده همکاری با شما عزیزان می باشد ، برای دریافت مشاوره رایگان و ارتباط با کارشناسان مجموعه برای اطلاع قیمت درب ضد سرقت با شماره های 02177790024 و 09122572606 تماس بگیرید .

چقدر از این مقاله رضایت داشتید ؟

چند ستاره ؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 1

به این مقاله کسی امتیازی نداده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *