کابینت سفید

۴ پروژه از بهترین مدل های کابینت سفید

بیشترین درخواست سفارش برای کابینت آشپزخانه ، رنگ کابینت سفید است ، میان تنوع رنگی بسیار بالا اکثر مشتریان به دلیل حس آرامشی که کابینت آشپزخانه سفید می دهد در انتخاب آنان اولویت دارد .

فیلم پروژه های کابینت سفید

کابینت سفید ممبران
کابینت سفید آشپزخانه ممبران
کابینت سفید
کابینت ممبران سفید مدرن

عکس های با نمونه کار های کابینت سفید یکدست می باشد .

مزایای استفاده از کابینت سفید برای آشپزخانه

  1. استفاده از کابینت سفید برای آشپزخانه هایی با متراژ کوچک پیشنهاد می شود زیرا رنگ روشن باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می باشد .
  2. استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه هایی نورگیر کمی دارند پیشنهاد می شود ، این کار سبب افزایش نور در فضای آشپزخانه می شود .
  3. هماهنگی میان رنگ کابینت آشپزخانه و وسایل آشپزخانه به راحتی انجام می شود زیرا رنگ سفید رنگی پایه به شمار می رود و تداخلی در هماهنگی با هیچ رنگی ندارد .
  4. رنگ کابینت سفید به گونه ای است که همیشه جزع ترند های سال می باشد , دارای خواهان زیادی است و هیچ موقع از مد افتاده محسوب نمی شود .

معایب استفاده از کابینت سفید برای آشپزخانه

  1. اگر تصمیم به دانشتن کابینت سفید برای آشپزخانه خود دارید بایستی بسیار فردی تمیز باشید زیرا رنگ سفید کثیفی را زودتر از نمایان می کند و بسیار تو چشم است .
  2. دارندگان کابینت آشپزخانه سفید باید بسیار مراقب بدنه کابینت خود باشند زیرا کوچک ترین خراشیدگی , شکستگی و آسیب خود را نمایان می کند .

آریس چوب تولید کننده برتر سال کابینت آشپزخانه آماده همکاری با شما عزیزان می باشد ، برای دریافت مشاوره رایگان و یا ارتباط با کارشناسان مجموعه با شماره های 02177790024 و 09122572606 تماس بگیرید .

چقدر از این مقاله رضایت داشتید ؟

چند ستاره ؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 3

به این مقاله کسی امتیازی نداده است

4 پاسخ

  1. به نظر من ساده و شیک ترین رنگی که برای کابینت میشه انتخاب کرد رنگ کابینت سفید و چوب ?

  2. برای گرفتن قیمت کابینت های گلاس با چه شماره ای باید تماس بگیرم ؟

  3. برای قیمت قیمت کابینت های گلاس با چه شماره ای تماس بگیرم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *